blitzbusje.reismee.nl

Luxemburg dag 3

Hallo allemaal,

Hopelijk genieten jullie een beetje mee bij het lezen en het zien van de foto's. Helaas gaat het uploaden van foto's heel moeizaam. Een paar tegelijk kan, maar dan volgt de rest dus later. Dat hebben jullie gisteren misschien wel gemerkt.

Vandaag zijn we natuurlijk ook weer op pad geweest..

Eerst rustig wakker geworden met z'n drietjes. Naar de bakker gelopen voor croissants en Kaiser broodjes. Sinaasappeltjes geperst en heerlijk ontbeten. Het was erg mistig maar al gauw trok de mist op en maakte hij plaats voor de zon.

We zijn met de bus naar Diekirch gegaan, daar overgestapt op een andere bus naar Vianden. We wilden graag het kasteel bezoeken. Het was nog een hele klim dus aan Truus de loopfiets had ik niks. Maar ik ben boven gekomen :-D Blitz mocht alleen op het binnenplein en bij het restaurant naar binnen dus we zijn om beurten gegaan. Terwijl de ander lekker aan een koud biertje zat. Het was zo de moeite waard, echt heel mooi. Teveel foto's gemaakt natuurlijk maar zal er straks enkele met jullie delen. Eenmaal beneden lekker op een terrasje langs het water gezeten.

Morgen vertrekken we hier na 3 prachtige dagen. We hebben vanmiddag nog getracht ons reisplan te wijzigen maar het regent volgende week overal dus het maakt niet zo veel uit. We gaan dus richting Honfleur!

Fijne avond allemaal en tot morgen

Jeroen, Tamara & Blitz

Cees en marianne