blitzbusje.reismee.nl

Bezoek aan Mont Saint-Michel

Goedenavond allemaal,

Vandaag zijn we rond 11 uur op pad gegaan naar Mont Saint-Michel. Hoe dichterbij we kwamen hoe indrukwekkender het werd. Ons busje op de camper parking gezet en verder met de shuttle service. Helaas mochten er geen honden in de shuttle bus. Maar.. zei de beste man, als u hem helemaal kan bedekken dan zie ik het oogluikend toe. Zo gezegd zo gedaan en Prins Blitz vond het wel wat zo (zie foto).

Wat is dit mooi!!!!

Het is maar twee keer per jaar vloed dus veel mensen kwamen lopend over de klei. Helaas op dit moment wat regen dus snel naar binnen voor een warme kop cappuccino. We zijn daarna het smalle straatje naar boven met zijn vele treden afgestruind maar, het laatste stuk kon ik echt niet meer. Jeroen is alleen verder naar boven gegaan voor wat foto's. Ik vond het jammer maar heel eerlijk ik heb de loopfiets nog geen dag kunnen gebruiken dus ik denk dat ik toch wel trots mag zijn op alles wat ik zoal heb ondernomen deze vakantie. Trede voor trede weer naar beneden en hier en daar een souvenirs winkeltje in. Tot we weer aan het begin stonden. Het regende al veel minder maar nog net te hard voor een mooi fotomoment, dus zijn we eerst gaan lunchen. Daarna naar buiten om mooie foto's te maken.

We zijn daarna nog wat door de omgeving gaan rijden en hebben nog wat boodschappen gehaald. Eenmaal terug op de camping ben ik lekker pizza gaan afbakken. Drankje er bij en weer terugkijkend op een mooie dag.

Morgen staat Saint Malo op de planning maar misschien moeten we het plan aanpassen. Hier mogen honden ook niet in de shuttle bus en lopend wordt hem niet na een dag als vandaag. Dus wie weet waar we morgen belanden ;-D

Fijne avond allemaal en tot morgen xxx

Reacties

Reacties

Dick

Weer een leuk verhaal, wel jammer dat ze daar blijkbaar niet zo van honden houden.
Verder lekker blijven schrijven, we kijken mee hoor

Familie Jansen

Ha vakantiegangers!
Wat een prachtige foto’s zien we voorbij komen én leuk om jullie avonturen te lezen.
Vive La France!!
Geniet met volle teugen????
Liefs van ons allemaal

Angelika

Ja is erg mooi hoop dat niet te druk was....
De camperplek hebben we ook gestaan wij hadden de kleinste camper hihi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!