blitzbusje.reismee.nl

Hotton

Goedenavond allemaal,

Vanmorgen zijn we rond half 11 vertrokken uit Picquigny op weg naar Durbuy. Na 306 km vonden we een prachtige camping aan de Ourthe op aanraden van onze buren die daar al eens waren geweest. Het regende bij aankomst dus eerst naar binnen voor een kop cappuccino bij de eigenaar. Sinds 1 september is het overgenomen door een heel leuk jong stel. Ze hebben een Weidemaraner van 4 jaar, even oud als Blitz dus die twee hadden elkaar meteen gevonden.

Het klaarde al snel op dus busje op zijn plek, water en electriciteit geregeld en toen aan de wandel. Dat is hier heel leuk, ze hebben een fotowandeling. We kregen een blad mee met plaatjes en die moesten we zoeken in de natuur om zo de wandelroute te volgen. Het was bij de start 17 uur en de wandeling duurde zo'n 1,5 uur. We hadden inmiddels dus best trek. We aten simpel maar wel lekker balletjes gehakt in tomatensaus met stokbrood.

Even later werd er een kampvuur opgestookt waar we nog even heerlijk bij hebben gezeten en leuke mensen hebben ontmoet.

Nu terug in ons knusse busje terugkijkend op een fantastische dag. Morgen naar Durbuy hier een kwartiertje vandaan. Daar zijn we al eens geweest maar is zeker de moeite waard nog eens te bezoeken.

Bonne soiree allemaal xxx (foto's volgen nog)

Astrid

??

Angelika

Ziet er zeker mooi uit en fijn dat weer opgeknapt is