blitzbusje.reismee.nl

Waarheen leidt de weg...

Hallo allemaal daar zijn we weer..

Waar we zondag nog met open jas over een zonnig Omaha Beach liepen hadden we gisteren toch een beetje regen. Tegen de avond sloeg het weer echt om, harde windstoten en regen dus we hebben samen de luifel die al met storm banden vaststond losgemaakt en ingedraaid. Ook het dak maar dicht gelaten, niet ideaal maar wel het beste.

Vanmorgen leek het wat opgeklaard dus gauw het dak omhoog en.. koffie! Een ontbijtje en douchje later moesten we dan toch een besluit nemen. Waar gaan we heen? Omdat het inmiddels weer regende stelde ik voor Saint Malo te vergeten en richting Abbeville te gaan, om van daaruit naar Durbuy te gaan en dan richting huis.

Abbeville is het niet geworden we konden daar geen fijne camping vinden. Maar... deze situatie bracht ons na 373 km te hebben afgelegd onverwachts in het prachtige dorpje... Picquigny!

Vraag ons niet om het uit te spreken hihi.. Een mooi pittoresk dorpje met vriendelijke mensen en een super fijne camping en mooi plekje met mooi uitzicht (zie foto's). Hier zijn we naar toe gelopen, weer een hele klim maar het was zeer de moeite waard.

We hadden vooraf een heerlijk gebraden kippetje gekocht met salade dus tijd om te eten. Inmiddels aan de koffie en dankbaar voor weer een prachtige dag. Tussen de buien door was het toch weer genieten!

De foto's volgen straks weer een voor een.