blitzbusje.reismee.nl

We zijn weer veilig thuis

Hallo lieve mensen,

Hier ben ik dan voor de laatste keer. Gisteravond nog genoten van een gezellig kampvuur. Onze buurvrouw van 65+ reist alleen met een flinke camper, heel stoer. Zij nodigde ons uit om vandaag voor vertrek nog een bakkie te komen doen. Zo gezegd zo gedaan, dus opgewarmd op weg!

Bijna alles binnendoor gereden dus eerst een flink stuk langs de Maas. Uiteindelijk over de grens Zuid Limburg in en dan moet je natuurlijk traditiegetrouw een bezoek brengen aan de ijskraam :-D (zie foto's)

Bij Tilburg toch de rijksweg op en ja hoor meteen in de file. Dus hop er weer af haha..

Na 331 km waren we weer thuis en kijken we terug op twee fantastische weken! Ik vond het ontzettend leuk om iedere avond een verslagje te schrijven en foto's met jullie te delen. Bedankt voor de leuke reacties en ik hoop tot volgend jaar..

jusqu'au prochain road trip
Lieve groetjes van ons xxx

Angelika

Opeens is voorbij maar bedankt voor je leuke positieve verhalen erg leuk met mooie foto's...en weer veilig thuis

Astrid

Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn gekomen. Xxx

Dick

Nou gelukkig veilig thuis en wij hebben genoten van jullie verslagen en foto’s
Op naar de volgende uitdaging

Hanneke

Welkom thuis! Nu nog lekker nagenieten van zo te zien en te lezen een mooie vakantie

Jantiene ⭐️

Toch snel weer om. Maar zoals we konden volgen erg leuk geweest. En best aardig weer. Welkom thuis ?