blitzbusje.reismee.nl

Durbuy en La Roche

Goedenavond allemaal,

Wat ontzettend leuk weer al die reacties gisteren... Dank jullie wel !

Vannacht hebben we het voor het eerst koud gehad. Ook de kleine boef want die piepte om 01:00 uur al dat hij bij ons wilde liggen. Dat was dan weer letterlijk een klein voordeel, een levend kacheltje tussenin haha..

Vanmorgen begon de dag vreselijk mistig maar dat was wel een prachtig gezicht van waar wij staan. We kwamen maar langzaam op gang maar.. tegen de tijd dat we alles hadden gedaan was de mist opgetrokken en de zon tevoorschijn gekomen. Tijd om er op uit te gaan. Eerste stop Durbuy, hier zijn we eerder al eens geweest en hier kun je heerlijk lunchen en gezellig een rondje doen. Lunchen hebben we dan ook als eerste gedaan. Lekker een croque monsieur en een glaasje Kir op het terras in de zon wie had dat gedacht. Ik heb meteen maar lekkere dikke slofsokken gekocht voor vannacht haha..

Daarna doorgereden naar La Roche, ook een prachtig stadje met een gezellige winkelstraat. Jeroen heeft hier nieuwe wandelschoenen gekocht. En natuurlijk kon de aankoop van twee magneetjes niet ontbreken. De koelkast hangt al lekker vol :-) inmiddels was het 17 uur dus we hebben hier ook meteen gegeten op het terras met uitzicht op het kasteel.

Nu weer knus in de bus op de camping. Straks weer naar het kampvuur, gezellig!

En dan zit deze roadtrip er bijna op. Morgen toeristisch terug naar huis. Het had van ons nog wel langer mogen duren. Maar er staat ons maandag nog een weekje in een studio'tje aan het strand in Oostende te wachten. We hebben al mooie plannen voor volgend jaar. Maar één ding is zeker.. dit neemt niemand ons meer af, deze prachtige herinneringen. Dankbaar!

De foto's volgen zo, Bonne soiree allemaal.